Tänk innan du talar... Nja, det har jag nog aldrig hört!

Jag ringde till vår IT-avdelning, nämligen "lill-Alex" (han heter faktiskt inte så för att han är 1,50 cm lång utan för att varenda än av våra datasupport killar hetar Alex) och bad han komma hit. Väl här fågade han snällt hur han kunde hjälpa mig, var på jag svarar "Jo jag behöver hjälp med min mus, den har blivit helt galen!" Lite oförstående hör jag hur hela min avdelning bryter ut i gapskratt. Jag inser då hur jag har utryckt mig. Lite pinsamt! men en som var pionröd i ansiktet var "lill-Alex" som skenerat säger att han ska försöka hjälpa mig med det och sen försvinner han härifrån så snabbt som han små ben orkar bära honom...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha!

2009-02-06 @ 12:39:33
Postat av: Sandra

haha han skulle svarat att det är såsen i påsen som gör susen i musen..

2009-02-06 @ 20:38:24
URL: http://holaholamadrid.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Hahah! Då hade han ju börjat gråta!

2009-02-06 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0