Ja här stod det stilla...

Är det inte lite illa att när vår älskade lilla Brasse flyr landet för varmare bredgrader (snart i alla fall) så stannar bloggen av..  Den är ju så mysig att läsa. Fast jag ska väl inte säga så mycket med min tre inlägg på denna blogg sen den startades (skäms) men nu ska det bli ändring! 

Jag har egentligen inget spännande att berätta, jobba sönder mig på jobbet, för det är GALET  mycket saker att göra och sen sover jag. Fan vilket tråkigt liv! och jag som lovade mamma dyrt och heligt att jag inte skulle bli någon kontorsråtta som jobbar över var och varannan kväll (jag skulle bli prinsessa)

Det gick ryckten tidigare om en stående torsdag (eller tisdag, minns inte riktigt) i veckan där vi alla möts för en öl, kaffe eller motsvarande. Vad hände? Vore inte det mys? En gång i veckan kan vara lite väl att ta i men en gång i månaden då? Det bore väl alla kunna ta sig tid för...

Ja just det. Det kan jag berätta! Jag har jånglat med en kille som är nyskild... Det måste ju vara åtminstånde 2 vuxenpoäng? eller..? Tack för pushen Lina! :)

Nu har jag ingen aning om något mer och min chef står och blänger på mig med en halväten banan i munnen.

Puss

P.S Hela Salus luktar päronmer, ni vet den i tetrapack och sugrör, inte den på plastflaska. D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad trevligt att du har kommit igång Natta. ska ta ett glas vin med Linda ikväll om du är sugen. Puss

2009-02-05 @ 13:50:08
Postat av: Nathalie

Åh det hade varit jätte mysigt, såg det lite sent bara! Det är Jenny som skrev va?

Tog faktiskt ett glas för mig själv! Gott!! :)

2009-02-05 @ 23:20:28
Postat av: Sandra

Vadå stående torsdag med jobbet eller med mig. Jag har inte bangat en torsdag så länge jag levt på denna jord.



Och kom tillbaka när ditt ex skaffat unge. Då kan vi snacka vuxenpoäg. Päronmer med sugrör is the shit!!

2009-02-06 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0