Ännu en helg förbi...

Helgen var mycket trevlig! Öl med Jenny och pojkarna på Tiffanys sen jollen en stund, det var fredagen det. Lördagen blev det kaffe och mys hos Lollo på dagen sen öl på medusa med Niclas, Jonas och deras vän (minns inte hans namn tyvärr). Så kom söndagen men det blev inte en vanlig söndag utan hockey i globen med Lollo, Niclas och Tobbe! Sjukt kul Sverige slog Finland med 4-0 och vann med det hela tuneringen! Stort grattis! Men höjdpunkten var nog när det visade Bengt-Åke Gustavsson på storbildsskärmen och Lollo utbrister "Heja Svennis, heja!!" Jag försöker hålla mig för skratt och förklarar lugnt att Svennis är förbundskapten för Mexico och inte Sverige, och det är i fotboll! Men det var ett bra försök i alla fall, båda är ju tränare inom nån form av sport!
Efter hockeyn gick jag och Lollo hem till henne och drack kaffe och kollad scrubs och sex and the city på hennes nya projektor. Nice!!!

Nu är det måndag och ny vecka men jag måste säga att det inte känns lika hårt som det brukar. Klev upp lite efter sex i morse (till skillnad från kl sju som det annars brukar bli) och han både med att dricka kaffe, laga och äta min frukost, borsta håret. Ja, en hel det. Jag och Sophie åt göt och drack kaffe i soffan medans vi snackade massa skit! Kunde inte få en bättre strart på dagen! Så närjag väl kom till jobbet var jag redan vaken och kunde börja arbeta direkt, de ni!
Dagen gick fortare en förväntan och efter jobbet åkte jag och Sophi och handlademiddag och shoppade runt på ICAs nedervåning. Säger bara WOW! Va "speciella" saker det finns! Fick med mig lite garn, kylskåpsmagneter och shotsglas!

Vårt kärleksbarn är fött, Anki!


Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

HAHAHA, OH no you DIDNT!

2009-02-10 @ 09:52:21
Postat av: Nathalie

Yes baby! I did! and it was goooooood!!!!

2009-02-10 @ 10:45:01
Postat av: Sandra

Ja jäklar vad det var action i den här bloggen då.. :(

2009-03-10 @ 00:28:49
URL: http://holaholamadrid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0