Hunter!

Vaknar 07.05 av att niclas står och gormar nått om att hoppa på natta, kasta ner henne på golvet och sparka på henne. Väldigt obehagligt hela situationen...

Efter att lollo bangat mellan-lördagen igår så blev det till att dricka 19-kroners öl på kellys istället. Jag och natta var överrens. Bara några öl, bli härligt mysfulla och sen hem och sussa. Någonstans runt den fjärde ölen börjar hon titta mindre och mindre på mig och mer och mer på norrlänningen vid bordet bredvid. Jag går ut och röker och när jag kommer tillbaka har natta köpt in en ny runda med öl.
 
-Det va ju min runda, säger jag.
-HAHA YOU SNOOSE YOU LOOSE, utbrister hon och hånskrattar. Asnöjd över att hon har fått betala igen. Då inser jag att natta är full och att jag kan vinka hejdå till min mysfylla och tidiga hemgång.

Lina tittar förbi på ett glas och plötsligt är samtalet inne på sex och hyenor. Japp, allt i samma samtal.

Jag försöker övertala natta att åka hem men hon säger att hon inte rör sig ur fläcken förrän hon fått norrlänningens nummer. Hon inser till slut att killen är 1 meter lång och ja, norrlänning. Kände segerns sötma när vi till slut var på väg mot garderoben för att hämta jackorna. Släpper henne med blicken i en sekund och när jag tittar igen har hon slinkit ner bredvid nån blond hunk. Jag ger upp, lägger beslag på hennes nycklar, åker till enskede och somnar i hennes säng. Hon och ragget stapplar in vid okänd tid och tog snällt soffan :)

Och så blev det fredag..


Kommentarer
Postat av: carl

X jag skriver väl inte i gåtor.. vad är det du undrar över?

2008-09-19 @ 12:15:09
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: carl

nee allså ajg fattar inte riktigt..:(

vad skulle de vara med dig?:$

2008-09-19 @ 22:06:33
URL: http://carltaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0