Broken, beat and bakis.. We live hard!

Så hamnade man på den där jäkla båten ändå... Fick använda reservtanken med energi för att orka mig vidare från förkröket. Varför stänger stället kl. 5? Det är oanständigt och oförskämt! Och hur kan det få plats 100 barer på ett jäkla skepp. Nä aldrig mer... inte på resten av månaden i alla fall.

Vaknar alldeles för tidigt,  tror att jag har dött och hamnat i helvetet så dåligt som jag mår. Men solstrålen bredvid mådde förstås just strålande. Tydligen är lösningen fyllekäk. Måste nog börja testa det. För just nu är situationen ohållbar. Kanske ska försöka kvala in till de där äta-mest-mat-på-donken tävlingarna. Jag har ju trots allt lyckats klämma i mig 2 plusmenyer en gång i tiden. Mer än så kan de ju knappast äta. Tror nog jag kan ha en chans ändå. Om än liten..

Isté, cola, ipren och mysigt sällskap räddade i alla fall morgonen och jag är någorlunda människa igen. 30 dumma frågor senare och jag har fortfarande inget telefonnummer. Tänkte jag skulle baka en äppelkaka men har förstås slut på cheerios. Och nu vill jag aldrig mer äta en normal äppelkaka.

Kommentarer
Postat av: cragus

1. Jollen är bra. Sexor för 40 bagis som smakar smörkola.

2. Solstrålen är vältränad, så han är alltid glad.

3. Jollen är bra. Sexor för 40 bagis som smakar smörkola.

4. Jag kommer inte ens ihåg vad jag skulle kommentera från första början, men du hade kunnat ta numret av mig när jag frågade om du ville ha de :) men då skulle du vara tjejig å säga att han skulle ta de iställe.. minuspoöng på den!

2008-09-21 @ 00:56:36
URL: http://www.stockholmistheshit.com
Postat av: cragus

5. Det finns inte en chans att du äter mer än Örn, å det finns inte en chans att han äter mer än mig. Det är ba dumt å gå me i denna tävling, för de kommer ba bli dyrt, för den som inte orkar åker på å pröjsa!!

2008-09-21 @ 00:58:51
URL: http://www.stockholmistheshit.com
Postat av: Mok

haha sexor för 40 bagis som smakar smörkola kniper 2 av 5 platser på topplistan.. Måste va en sjuhelvetes god smörkola det där..

2008-09-21 @ 11:44:06
Postat av: Mok

Och jag undrar hur många minuspoäng jag ligger på nu enligt dina kalkyler :)

2008-09-21 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0