Vi har seglat med ett sjunkande skepp..

Sommarn är över! Stockholm is the shit var underbart, sommarn var underbar och tiden var underbar. Men faktum kvarstår. Bloggen föddes ur nått som inte längre finns.. Ur ljusa sommarnätter som aldrig tycktes ta slut, ur en problemfri tid där jobb och tidiga mornar aldrig utgjorde ett problem. Och framförallt ur en gemenskap och en samhörighet som tycktes existera bortanför vardagen. Allt mitt var ditt, allt ditt var hans, allt hans var hennes.


Men plötsligt bytte löven ytterfärg och solen har inte synts till på veckor... Väskor packades och semestrarna tog slut. Men vänskapen finns kvar och personerna finns kvar och Stockhlom är givetvis fortfarande the shit om än lite mörkare och lite kallare. Vi lämnar därför den tidigare bloggen och tar oss an hösten och vintern med stormsteg med en ny och uppfräshad blogg. The Shit In Stockholm! Den kommer bli the shit! Finns inga tvivel i min värld...


Natta har dyrt och heligt lovat att berätta smaskiga detaljer om hennes utsvävande sexliv. Men bara om hon får vara anonym och gå under kodnamn förstås. Så säg hej till Fröken Y. Jag skulle även vilja bordlägga ett förslag om en egen spalt "Fråga Fröken Y".


Jag lovar att berätta om allt som jag stör mig på och allt som jag garvar åt. Det finns rätt mycket och välja av på båda sidor. Eftersom jag redan är döpt i bloggvärlden så håller jag mig till att vara Fröken X


Sophie har lovat att berätta om... Hm det är oklart ännu. Hon blir hursomhelst Fröken Z.


Jenny! Fixa layouten! .. du vet inte det här än men du är med, fröken W.

Självklart är alla andra fortfarande välkomna att skriva. Dörren är öppen. Jag sitter på lösenordet så det är bara hojta till. Alfabetet har ju trots allt 25 bokstäver till...


Kom igen Lollo! Upp på tåget nu...

http://www.youtube.com/watch?v=TjHy84rOuqo


Kommentarer
Postat av: carl

filen e borta.. eller snarare den gick inte att ladda upp bara för jag använde en låt som inte var min..



tattarfasoner

2008-09-16 @ 17:20:33
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: Anonym

So the world will never know :(

2008-09-16 @ 19:40:28
Postat av: Fröken W

Detta kommer att bli en fantastisk blogg!

2008-09-16 @ 19:42:14
Postat av: carl

ibland så måste man vettu. annars kan man inte vara undercover pensionär:D

2008-09-16 @ 19:46:55
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: Fröken Z

Ny blogg, nya tag! Måste säga att jag verkligen ser fram emot 'Fråga Fröken Y':)

2008-09-17 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0