När kreativiteten sinat :)

Ta fram din mobil.

Bläddra igenom din inkorg.

Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i SMS:et.

Gör likadant på varje fråga.


1) Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig?

Du är världens bästa


2) Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Jag kommer vinna vadet


3) Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Ska du med och ta en öl ikväll?


4) Vilket SMS blev du mest berörd av?

Sug kuk ;)


5) Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Vad händer ikväll då?


6) Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
Låter hur mys som helst ju.


7) Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

Varför har du försvunnit för? Har du blivit toffel eller nått?


8) Vad vill du höra mest av allt?

Way to go baby!


9) Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Hade vax på händerna.


10) Din romantiska replik?

Skicka en skön bild så att man kan somna nu


Kommentarer
Postat av: Charmtrollet

Vad bra att mina sms berör dig Sandra!! ;-)

2008-09-30 @ 13:55:04
Postat av: Sandra

Det vet du. Otrevliga jävel :)

2008-09-30 @ 17:15:34
Postat av: Linta

haha. oj va många av mina som fick vara med.. Toffel-Gud

2008-09-30 @ 18:47:33
Postat av: Sandra

haha sluta messa mig hela tiden då :)

Toffel-linus ;)

2008-09-30 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0