I may look busy but I'm just confused

Seminarium idag. Efterår promenerar jag och en vän tysta, med hängande huvuden bort till hennes bil.

-Vad fan va det som just hände där inne, frågar jag.


Hon tar sina anteckningar, skrynkar ihop dem, och kastar ilsket iväg dem över parkeringen.

-Säg inte ett ord, väser hon. Den här dan har aldrig hänt!


Skönt och veta att jag inte är den enda som innerst inne gråter av förvirring men ändå glatt nickar instämmande när föreläsaren frågar om vi hänger med. -Glasklart, säger alla, flinar töntigt och ger tummen upp. Jag har 4 ord till er. JAG ÄR SÅ KÖRD! .. men anteckningarna har jag i alla fall kvar!


Kommentarer
Postat av: W

Hang in there! Jag tror på dig, X.

2008-09-23 @ 20:51:12
Postat av: X

Bra! För det göra fan inte jag just nu.. :(

2008-09-24 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0