Google-life

Min kollega kom precis fram till mig och undrade varför folk googlade mig.

Tydligen så har 65 personer denna månad surfat in på mitt jobbs hemsida efter att ha googlat mitt namn. Jag ligger därmed på 22 plats över listan på sökord som folk använder för att komma in på vår hemsida.

Så hur kommer det sig undrar han förstås. Ingen aning svarar jag.. Jag känner typ inte ens 65 personer. Jag fattar ingenting! Men man borde kanske ta tillfället i akt och löneförhandla. Jag verkar ju va en nyckelkompetens i företaget :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahahaah!!!! Du måste skojja!!!!!

2008-09-17 @ 11:39:37
Postat av: X

Hahaha nej.. det värsta är att jag inte gör det. Helt sjukt ju. Och jag skojar fan inte om löneförhandlingen heller :)

2008-09-17 @ 11:51:03
Postat av: W

Nu måste jag prova att googla dig för att se vad det är som är så förbannat spännande egetligen.

2008-09-17 @ 12:53:36
Postat av: X

Yes! 66 personer..

2008-09-17 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0