Good news!

Sandra säger:

jennniiii


jenny säger:

heeeeeeeej


Sandra säger:

jag har fått lägnehet


Sandra säger:

gärdet


jenny säger:

näääääääää


jenny säger:

lägg ägg


jenny säger:

studentlya?


Sandra säger:

yes


Sandra säger:

tror den är som lisas


jenny säger:

ska mokkling flytta hemifrån?


Sandra säger:

haha jepp verkar så


jenny säger:

guud alltså, jag får gåshud.


Sandra säger:

hahaha


Sandra säger:

fast det är inte inflyttning förrän 1 dec


jenny säger:

bra. då hinner jag smälta beskedet.


Sandra säger:

haha däremot måste jag fixa nån som kan stå med mig på kontraktet. En bluffpojkvän. Tydligen får man inte bo själv på 26 kvadrat


jenny säger:

26 kvadrat är som ett slott. det måste verkligen eka om man bor där helt ensam. de är ju för fan sjuka.


Veckans tävling är således: vem blir Mokklings bluffpojkvän?
Motivera varför just du vill bluffbo med The Shits bloggprinsessa.
Vinnaren meddelas innan veckan är slut.


Kommentarer
Postat av: Mokkling

haha ditt cp...

2008-09-30 @ 13:10:30
Postat av: Charmtrollet

Jag vill va bluffpojkvän!!!!! haha!!

2008-09-30 @ 13:53:27
Postat av: W

Ge dig till känna ditt carmtroll.

2008-09-30 @ 15:11:45
Postat av: Sandra

Jag vet precis vem det där charmtrollet är. Infon är till salu för en hundralapp. ;)

2008-09-30 @ 17:03:49
Postat av: Linta

Han är ingen rolig person. han har bara en axel....

2008-09-30 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0