derbydags

Vem är W?
Jag gästbloggar så fint jag bara kan nu så Mokling slutar gnälla. När Natta ligger så vill hon hemskt gärna dricka kaffe, röka en cigarett och bara ligga där med ena benet i luften. Mokling vill ligga med en vältränad hockeymålis och våran bekantskapskrets Brad och Angelina* dom är bara så mysiga ihop så jag vill bara dööö.

* Nicke och Sophie.

Några höjdpunkter under kvällen:

"Säger dom Sieg Heil"
Natta om klacken på Råsunda under derbyt DIF - AIK ikväll.

"Jag ska sova hemma, för jag orkar inte gå upp sådär tidigt och åka hem"
 Nicke innan kvällen egentligen har börjat.

"Ja vet inte om jag ska sova hemma..."
Nicke efter han har kommit hem från jobbet och Sophie är hemma hos honom och vill att han ska följa med.

"TOFFLA!!"
Martin efter att Nicke tofflat till de..

Kommentarer
Postat av: W

Frågan är snarare: vem är gästen?

2008-09-24 @ 22:17:45
Postat av: Nathalie

Vet att inläget skrevs betydligt tidigare me jag tycker kvällen höjdpunkt var Martins dans med hela hockey munderingen på! :) PS. det finns på film... ;)

2008-09-25 @ 11:34:17
Postat av: Sandra

Haha dansen kommer garanterat bloggas upp.



Och ja fröken W, vem kan gästen va? Säger bara fylleblogg.. :)

2008-09-25 @ 13:07:00
Postat av: Martin

Jag var inte så full som folk kan tro. Jag behöver inte vara full för att kunna bjuda på mig själv som alla andra verkar behöva!

2008-09-25 @ 13:26:53
URL: http://www.stockholmistheshit.com
Postat av: Sandra Mokliiiing

Full eller inte.. Dansen svängde i vilket fall som helst :) Blir det repris 3 oktober?

2008-09-25 @ 13:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0