Dan före dan före dan..

23:e i månaden och jag har pengar kvar på kontot. Det, mina vänner, är ett halleluja moment! Det ska jag fira med att gå ut och kalasa över en riktig flottig lunch. Med kaffe och avec på det.

Antikrökkampanjen har tänt eld i brallorna på de flesta verkar det som. Nästa vecka tänker vi därför behandla ämnet alkoholism. Säkra källor hävdar att lollo igår uttalade sig nedlåtande om jennys alkoholvanor sen det tidigare, numera kända rökavslutet. Inget är dock bekräftat men det ryktas om 2 vittnen där ute som hört sanningen och kan citera ordagrant.


Vissa personer borde vara glada över att de inte själva bli dömda lika fort som dem själva dömer andra. Vad skulle det då bli av den här världen?



Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

va, nu fattar jag inte??? ska jag sagt det där:S



jag sa " ja, jenny klarade att sluta röka men nu är hon alkis istället" nåt sånt, men det är ju ett kärleksskämt:)

2008-09-23 @ 14:08:16
Postat av: W

Fy fan alltså Lollo! Jag som var på din sida. Nu jävlar ska du få på moppo.

2008-09-23 @ 17:31:51
Postat av: X

Haha förlåt.. nu va jag visst otydlig. När jag menade att lollo uttalat sig nedlåtande om jennys alkoholvanor så menar jag förstås att hon bara hävdat att hon är alkoholist.



Ledningen ber im ursäkt för misstaget.

2008-09-23 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0