Bitterljuv kärlek..

Köpte nya stövlar för ett tag sen. Det va kärlek vid första ögonkastet. Efter bara några minuter tillsammans så visste jag att detta var IT. Vi fann varann direkt och hela vägen hem från butiken funderade jag på om kärlek verkligen kunde vara såhär enkelt. Det visade sig det inte vara. Förhållandet kraschade redan första kvällen. Jag bestämde mig snabbt för att det va dags att gå skilda vägar. För hur många fler gånger kommer jag att träffa någon som kan tänka sig gå bredvid i bara strumplästen av sympati för att skitstöveln plågar mig igen? Förmodligen inga. Så nu säljer jag skiten på blocket och för pengarna ska jag bjuda alla läsare på en runda smörkola-drinkar hos pamsan på fjolljollen.


Hjärtat är inte brustet men min plånbok gråter tyst...


Kommentarer
Postat av: cragus

om ja handlar dom så får vi dessutom bra pris på smörkolagroggen.. jag is the shit!

2008-09-24 @ 13:49:34
URL: http://www.stockholmistheshit.com
Postat av: Sandra

Bra cragus! Då får du 2..

2008-09-24 @ 13:58:56
Postat av: CTL

Men Sötis.. trodde alla var värda en andra chans??? :P

Jag gav det iaf 3 ggr innan jag kastade in handuken=)

2008-09-24 @ 15:31:59
Postat av: Ledningen

Kan herr eller fru CTL identifiera sig snarast.



/Ledningen

2008-09-24 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0