Avslutningssång, class of 2000...

Jösses, den gamla drömhuslåten, ni vet, ..."vill ha dig i mörkret hos mig", gick på radio nyss. Det sjukaste var inte att att den bara gick på radio, utan vad jag fick upp i huvudet. OCH JAG KOMMER IHÅG DEN!
För de som inte var med, så skrev vi denna låt till avslutningen i nian för att sedan stolt sjunga den på scenen. Sjuk nostalgi att man kommer ihåg den! (vet dock inte om jag fått med alla verser?, vi får väl bygga på)


(melodi: drömhus-vill ha dig)

Vi har gått i Högsätra i snart tre år,
vi har gömt våra ansikten så gott det går,
i lager av puder, vi såg ut som luder,
i buffaloskor

men åren de går de har satt sitt spår,
kolla på åttornas färgade hår,
vi va också fjortisar, vi vet hur det e,
att inte inse det, så nu..åååååå

 (ref) Tiden den går mot sitt slut,
förhållanden krossas och vänskap tar slut
nu börjar gymnasiet och tur är väl det,
...det blir aldrig som förut...


(och Sandra, jag vill inte heta "xoxo" längre, det är töntigt. Jag vill vara Lina!)
Lina

Kommentarer
Postat av: Fröken X

HAHA!! Det bästa var att vi pekade på folk ur publiken när vi sjöng, kommer ni ihåg det?

2008-09-27 @ 16:34:08
Postat av: Lina

Va? Oj, det har fallit ur minnet, men vadå, varför gjorde vi det?

2008-09-27 @ 17:00:59
Postat av: Sandra

Asså först och främst. Vem har snott mitt alias, fröken x?? Sjukt förvirrande..



För det andra är det klockrent att vi dömde ut fjortisarna stenhårt när vi va hela 15 år. haha



Och för det trdeje så ändrar jag till Lina då. Men sluta signa dina inlägg med xoxo då. :) Suck!

2008-09-27 @ 17:12:34
Postat av: Ledningen

Kategori xoxo härmed ändrad till Lina. Tack för dina synpunketr och välkommen åter.



/Ledningen

2008-09-27 @ 17:18:04
Postat av: Fröken W

Oj, förlåt, det var jag som snodde X. Glömde att jag är W...

2008-09-27 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0