Var va helgen?

Jag fattar inte hur man knappt hinner märka att det blivit helg innan den är över. Och det trots våra tappra försök att förlänga dem genom att tjuvstarta varje vecka. Makes no sense!

Gårkvällen ägnades åt och fira lilla lilleman ute i gröna sköna enskede. Mycket vin, mycket öl men såg inte skymten av nån mintu black. Romen verkar ha tagit över förstaplatsen. Funkar lika bra för mig..Blev en helmys kväll som alltid. Natta fick skeda utan så mycket som minsta möjliga ansträngning så hon va nöjd. Lilleman och sophie höll sams och turterduvade sig och jag va avis. Så jag sökte kärleken i botten på glaset och fick precis syn på den när nån jäkel kom och fyllde på. Så sökandet fortsatte..

Vaknade utan baksmälla trots allt, tackade gud en sådär 9-10 gånger, åt en pizza på borsalino och glodde på torkel i knipa. Känner mig lite sjukare som människa efter att ha sett den. Nu ska skriva klart min analys och särskriva alla ord man kan särskriva och även de man inte kan för att försöka dubbla antalet.


Kommentarer
Postat av: sid the kid

jes!! särskrivning is the shit..

2008-10-06 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0