Från tredjeklass till barnförbjudet

Tentan avklarad till slut. För att citera fröken W 
-Varje gång jag kliver ur tentasalen känns det som jag gått ner 2 kg i ren och skär jävla ångest.


Kunde inte sagt det bättre själv! Annars är det ganska intressant och tenta. Känns lite som ett besök i tredje klass.

-Fröken, får jag gå på toa?
-Fröken, får jag gå ut och röka? (kanske inte tredje klass då)

Mest intressant är ändå att de tar tid när man går på toa och skriver upp det på en lista. Så där finns allas toalettbesök dokumetarade för eftervärden. Tidpunkt. längd, antal gånger.. rubbet! 

Efter det blev det några kalla (läs ljummna) på hederliga kellys med natta och sophie. Senare bytte vi sophie mot jätten som berättade några klart barnförbjudna historier om det ena och det andra. Avslutade kvällen med att fyllekäka på donken för att inte bli bakis.. Funkade icke och har därmed slagit hål på den myten. Snodde jättens pommes i alla fall för säkerhets skull.

Imorgon kör vi igen! För jag klär ju i full :)

Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

haha, sandra kan inte stava! vad betyder "ljummna" sandra??? exakt vad? själv drack jag ljumna öl...

2008-10-29 @ 17:44:30
Postat av: Sandra

Lollo.. du måste lyfta dina förolämpningar till en högre nivå :D Du har väl inte tappat stinget?

2008-10-29 @ 19:59:23
Postat av: lolloistheshit

exakt vad betyder stinget, Sandra?

2008-10-30 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0