Eagle-eye-Lollo

Nu har jag slitit på biblikoteket i 4 timmar. Hängde på låset i morse, körde räknerace med mig själv, ger mig själv 30 min paus nu och sen är det dags igen. Hade jag hållt det här tempot senaste 2 veckorna istället för de 2 sista dagarna hade ju utsikterna sett ljusare ut. Känner mig ändå förvånansvärt lugn inför tentan vilket är ett mycket, mycket dåligt tecken.

Jag och fi tittade tittade på svensk relationsdrama med persbrandt igår. Kan jag varmt rekomndera till alla som hatar livet och vill spendera 2 timmar på sämsta möjliga sätt. :)  Körde tävling mot taylor i att äta mest lösgodis. Det vet inte han förstås men det viktigaste är inte att delta, det viktigaste är att vinna. Och jag vann på WO eftersom han tydligen hade både godis och läsk kvar imorse.

Nattas vägar korsade tydlgen tombola tompas igår. Hur hon nu fick tag i honom... Önskar hon kunde fixa tillbaka mobilen snart så man fick höra lite skvaller.

Summa summarum har dagen gått förbi smärtfri. Det dåliga humöret igår rådde lollo bot på efter en ilsken monolog på 45 min till min favör. Hon blir som en vakande örn ibland som cirkulerar runt mig redo och sätta klorna i vad som helst. En guldgruva helt enkelt.. Det skulle kebabbarne i handen veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0