Scheizofren, utvecklingsstörd... Kärt barn har många namn!

Jaha fredagen kom och gick..  Efter en tripp till zinken hamnade jag i enskede, drack för mycket, däckade i nattas säng och blev utslängd av martin. Det är tydligen ingen jävla fritidsgård och att jag låg och sov där själv medan de gick ut va tydligen jävligt störande. Så jag satte mig på tunnelbanan hem, somnade, åkte för långt ,vände.

Annars försökte jag mest muntra upp taylor som hade en dålig dag. Det gick ju sådär. Gäller och vakta tungan där för det räcker med ett ord fel så vänder han ryggen och klampar iväg. Så efter att få höra om hur jag knullat mig runt cargus kompisgäng och diverse andra otrevligheter gav jag upp. Har försökt så gott det går men inget verkar duga och jag är trött på att behöva trippa på tårna och tänka på vad jag säger för att slippa nått dräpigt svar. Han kan gärna fortsätta skriva elakheter på bloggen också för idag va sista gången jag läste den ändå.. Den brukade va dagens garv, nu är den mest dagens magknip, så tack men pass. Nyfikna nu eller. Varsegoda.. http://carltaylor.blogg.se/ 

För så er det väl. Mår jag dåligt ska fan alla andra också göra det. Så akta tårna nu hörrni men se gärna till och trampa på alla andras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

attitude

2008-10-25 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0