Interference with spectators - regel nr. 561 - Match Penalty

Ja så va det dags för hockey igen då. Herr W är tyvärr skadad så han uteblir från zinkens nypolerade is ikväll. Väldigt tråkigt förstås men vi går vidare i livet med förhoppning om att få se honom in action när serien vänder. Detta fick såklart konsekvensen att Fru W också bangade ur. Medgångssupporter! (ååå flashback). Jag har lovat varm choklad och bullar och kakor och Natta har lovat filt och Salle. Hade tänkt sy ihop nått varmt och fint till honom men har lyft på varje stock och sten på hela kontoret utan att hitta varken nål eller tråd. Så det blir inge med det. Natta får helt enkelt ta med sig en extra strumpa som han kan sitta i.

Det står 6-3 till mig i smörkolavadet och enligt historisk data kan jag komma upp i hela 72-11 (Källa: Anonym). Det blir hela 61 smörkolagroggar netto och framtiden känns med ens lite ljusare och lite bättre. Jag har lovat att bjuda pamsan på kakor och varm choklad för att hon ska forstätta ge Martin bra pris på fjolljollen. Risken för personlig konkurs kan annars bli överhängande och då blir varken jag eller pamsan glad :)

Lina svek matchen ikväll men har lovat att komma förbi nästa vecka för att göra sitt reportage om nån folklig match eller hur det nu va. Kanske hon kan ta med den där bilden som den oidentifierade skarpanmannen tog på mig och natta och som vi båda undrar var den hamnat.

Jaja nu ska jag försöka göra 2 liter varm choklad utan spis... Hmm kluring. Men kan man inte gå över problemet får man allt ta och gå runt det. Grannarna alltså...

Kommentarer
Postat av: Lina

What? Viken bild?



Spricker av förväntan inför nästa vecka! = )

2008-10-21 @ 19:02:26
Postat av: cargus

en smörkola mindre!! ;)

2008-10-21 @ 23:14:31
URL: http://www.stockholmistheshit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0