Tänka, tänka, tänka

Ja men det här går ju inte... Nått måste ju skrivas. Så nu sitter jag här. Hjärnan går på högvarv. Tänka, tänka, tänka. Måste komma på nått bra och skriva.

Kankse nått om hur jag mår idag.. fast jag är rätt bitter och nere idag så det blir nog mest bara gnälligt och för personligt.
Kanske om nått kul som har hänt idag.. öhhhh pass
Nått tråkigt då... nej för då blir der ju precis som det låter, tråkigt.
Om hur mycket jag har och göra i skolan.. Rätt uttjatat va?
Kanske lägga upp nån låt som påminner om nån..  Nä risken för missförstånd alldeles för stor.

Så summan av kademumman. I got nothing! Helgen står för dörren däremot och jag har en bra känsla i magen.

Däremot funderade jag idag, eller egentligen va det igår när jag spenderade hela dagen utan batterier på mobilen. Om man skulle sluta ringa alla man ringer bara för en vecka, undra vilka man skulle höra ifrån då. Har ni känt nångång att man har en ömsesidig relation med någon där man är vänner och hörs för att båda vill tills man börjar ana ugglor i mossen och själv  slutar höra av sig. Och då märker man att man inte hörs alls... Hmmm, tänker jag då.

Ps! Jag har fått musarm och satt och funderade på hur många som inte skulle tänka snuskiga tankar om jag skrev det. Svaret blev noll. Allvarligt hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde kanske ta en stavkurs så du kan stava kanske?

2008-10-16 @ 21:54:22
Postat av: Anonym

Vaknat på fel sida eller lever du hela livet på fel sida kankse?

2008-10-17 @ 11:04:18
Postat av: Fnatta!

Vem sitter och kritiserar i hemlighet? Våga visa dig fegis!

2008-10-17 @ 13:54:35
Postat av: Sandra

haha natta! Attitude.. Bra där! Det är jag som är kommentar nr. 2. Glömde skriva namn. Ska ej upprepas damen!

2008-10-17 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0