Vad är det som går och går men aldrig kommer fram?

Fortfarande kvar på kontoret. Börjar fundera på om det inte är lika bra att sova över. Sitter och käkar överbliven prinsesstårta till middag och det verkar som det kommer räcka till frukost imorgon också så varför inte.

Passade på att printa ut alla föreläsningsanteckningar och för att spara papper skrev jag ut fler sidor per ark. Men idag funkar inte saker riktigt som det ska så jag råkade skriva in 6 kopior istället för 6 sidor per ark. Varje föreläsning består av ca 25-30 sidor så ni kan ju göra lite snabb huvudräkning på hur mycket papper det blir. Och sen lägga till att vi haft ca 15 föreläsningar totalt. Tur att jag ville spara på papper i alla fall.

Det sägs att tiden går fort när man har roligt men jag har inte speciellt kul just nu men tiden bara rusar iväg ändå och jag önskar att klockan på väggen bara kunde sakta ner en aning. Men den verkar ha bråttom den med. Men nu slipper jag i alla fall rusningen på tunnelbanan och det gör det fasiken nästan värt det. Ja, bara en vanlig måndag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0