4 timmar och 12 min senare

Fortfarande jätte, jätte bakis..  Mycket mer än vad jag tycker jag förtjänar. Inne på tredje iprenen nu. Släpade min trasiga kropp ner till affären för att köpa cola. Har obssessat över cola sen i morse och nu är lyckan gjord. Köpte 5 burkar och drog den första i en klunk. Varför köpte du inte en flaska. För det är godare på burk. PUNKT

Gjorde ett typiskt nybörjarmisstag. Väntade alldeles för länge med att äta vilket gör att hungern spårar ut totalt och man får sjukt starka begär efter konstiga matkombinationer. Så nu sitter jag här och glupskar i mig makaroner med köttbullar, falukorv, kassler, chevreost, spenat och tomat. Ser rätt oaptitligt ut men smakar bäst. Garnerade det hela med ett halv paket gräddfil. Typ som stroganoff fast ändå inte riktigt.

Finns bara ett sätt att ta sig ur dimman idag tror jag och det är att ge sig in i den igen. Ses vi ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0