Schack-Matt

Så efter 3 års tjat, hetsande, psykande tog vi till sist tag i saken och spelade den där omdebatterade revanshmatchen i schack. Min värld slogs i spillror när jag inså att det va matt. Allt jag minns va en dam som flög över halva brädet och sen är resten suddigt. Men det är ju inte konstigt att man tappar koncentrationen när linus serverade vin i magiska glas som tycktes fyllde på sig själva och jenny matade mig med världens godaste paj. Tveksamt om allt gick helt rätt till där.

Summa summarum blev det en supermys kväll trots att jag och charmtrollet va oförskämt osociala i cirka 2 1/2 timme. Ledsen för det. Kompenserar nästa gång!

Ps. Enda anledningen till att jag skyltar med min förlust här är pga av en överrenskommelse gällande ett skjuts-utbyte. Knappt värt det men man får lov och stå vid sitt ord.



Kommentarer
Postat av: Charmtrollet

Sådan härlig läsning! Tack Sandra för en god match!! Och framförallt... tack Albin!!!

2008-10-11 @ 17:12:38
Postat av: Linta

mm.Ni kunde lika gärna ha stannat hemma. gör om, gör rätt.

2008-10-12 @ 10:15:42
Postat av: Anonym

Jäkla albin! Allt e hans fel... Förlåt linus men jag va ju sjukt rolig i början i alla fall :P

2008-10-12 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0