Nostalgi

Efter att ha förfrusit mig själv igår så verkar det som jag håller på och bli sjuk igen. Den här gången tar jag inga risker så jag varvar pepparmyntatéet med ingefäraté. Man får lov och lära sig av sina misstag. Och nej, herr charmtroll, jag ska inte glömma ferneten heller!

Fick sjuk nostalgi på universitetet idag. Tänkte på en tid när ingen jobbade för mycket och jag, lina, jenny och lena hade massa tid till att gå runt och slå dank på campus. Ligga i gräset och mysa, läsa lite, äta lite, röka lite. Springa iväg på en förläsning, komma tillbaka, mysa lite, äta lite. Dra en vända in till stan, mysa lite, äta líte. Ja ja ni fattar livsstilen. Hade massa roliga grejer från dan som jag hade tänkt blogga om men glömde allt när jag kom hem så det va kanske inte så roligt i alla fall.

Nu ska jag kila till Ica och plocka upp lidingö tidning och läsa linas artikel. Säkert grymt bra..

Kommentarer
Postat av: fia

hoppas du inte blir sjuk :)

2008-10-08 @ 18:18:39
URL: http://piffi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fia! Hey baby!!! Fick hem kortet idag.. Tack för hjälpen, det va guld värt.

2008-10-08 @ 19:49:10
Postat av: Charmtrollet

Skål då!

2008-10-09 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0