Måste, måste, måste

Försöker förmå mig att göra nått vettigt. Slutade med att jag hamnade här. Med facebook öppen på andra fliken.
Ansökan om bostad i Madrid skulle skickats in minst tre månader innan ankomst. Det va förra veckan..  Måste säga till min chef att jag ska sluta. Har dragit på det 3 veckor nu... Måste kolla kurser, måste packa, måste massor...

Är på konstigt humör. Otålig och rastlös och jag vankar av och an hemma. Har en känlsa av att jag vill nånting jätte, jätte mycket men jag kan för allt i världen inte komma underfund med vad.  Men nått är det, och jag är sjukt otålig. Får ingen ro. Precis som när man är riktigt, riktigt sugen på nått men inte för allt i världen kan komma på vad... 

Nu låter jag min magic 8 boll fatta resten av besluten den här kvällen. Bästa presenten jag nånsin fått.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0