HJÄLP!

Okey! Jag behöver hjälp! NU!

Tills på onsdag morgon skall jag ha kommit på en ypperlig idé till mitt slutreportage på poppius. Det skall alltså vara ett omfattande, stort reportage som utspelar sig i två olika miljöer. Eftersom detta är mitt slutreportage vill jag ju kunna göra det grymt. Det skall alltså inte vara något personporträtt. Jag skall kunna befinna mig i den aktuella miljön, intervjua, observera och så...

Så, alla kreativa, droppa in med en jävla massa förslag! Jag vill göra något kul och annorlunda! Bästa förslaget vinner en glass!

THX!

Kommentarer
Postat av: Mok

En glass? Shitomaro.. stora saker står på spel. Dagis kontra älderdomshem då.. Inte? Kontraster är alltid intressant.

2008-10-20 @ 21:04:24
Postat av: kovalev jr

HOCKEY!!!!

2008-10-20 @ 22:48:00
Postat av: lolloistheshit

Får jag en bättre palsternacka och en sjögräs-shot så kan jag tänka mig att lyfta ett finger...

2008-10-21 @ 10:17:58
Postat av: lolloistheshit

Får jag en bättre palsternacka och en sjögräs-shot så kan jag tänka mig att lyfta ett finger...

2008-10-21 @ 10:18:18
Postat av: Lina

japp LQLQ, det får du!..men då får du fan lyfta hela handen!

2008-10-21 @ 12:12:13
Postat av: Lina

Dra idé där mokk, det är kontrasten jag vill hitta, men tänker mig något annorlunda...



...Hittade ett typ hem- och jobbkollektiv för kvinnor som haft problem (drogproblem, blivit mishandlade, psykiskt sjuka etc.), här hamnar de EFTER div. behandling då de inte själva anser sig kunna "leva som vanligt"...så med allt från att dreja till att väva mattor på dagarna tjänar de ihop den slant som sängplatsen kostar. Tänkte hitta en "mjuk och vänlig" plats på detta kollektiv samt en mer "laddad" plats...låter det ok?

Detta ligger på en ö typ en timma utanför stockholm!

2008-10-21 @ 12:16:51
Postat av: mok

ja kör!!

2008-10-21 @ 12:41:04
Postat av: Mok - den enda sanna

Vem är det som går under mitt alias. VEM? Rapportera snarast. Det här kan man hamna i fängelse för i vissa länder.

2008-10-21 @ 15:56:50
Postat av: Lina

Vaddå, så du menar att det inte va du som skrev "jag kör"? FAN, blev ju nästan nöjd där! Chaffis och allt...

2008-10-21 @ 19:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0