Helgen?

 Dåligt  med uppdateringar efter helgen här. Vi kör en helgen i korthet helt enkelt.

Fredag

  • Natta, fi och jenny gjorde stan osäker i fredags. Ryktas om ragg för natta vilken dock försvann nånstans på vägen hem. Föll ner i en brunn tyckte jag att jag hörde
  • Jag drack rödvin, spelade schack och fylle-smsade.
  • Jenny bjöd på paj och tyckte vi va tråkiga
  • Lollo flydde stan och alkoholen
  • Linus mötte upp ett ännu oidentifierat fruntimmer vid tunnelbanan i Abrahamsberg

Lördag

  • Fotboll och lagom många öl, på Harry.
  • Alldeles för många öl på wooken.
  • Jenny gick upp i rök, gurra gick upp i rök, natta gick upp i rök, sven gick upp i rök.
  • Natta fick hemsläp. Åkte samma tunnelbana men olika vagnar. Gäller att dra ut på det goda, eller det onda beroende på hur man ser det. Kan tolkas snuskigt men det inte snuskigt menat.
Söndag
  • Återställare på Kellys. Lollo rökte och hånade mig för jag såg ut som 7 svåra olyckor. Natta klämde på sina bröst. Peter undrade varför. Ingen vettig förklaring framkom men Lollo blev avis för att natta inte hade nån bh.

Snipp snapp slut. Tillägg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

allvarligt mokke..de hamnar saker på bloggen du aldrig vill se om namnet sven används igen..

2008-10-14 @ 06:51:24
Postat av: lolloistheshit

men vaff...ska man inte kunna få tjuvröka OBEMÄRKT i det här sällskapet?!

2008-10-14 @ 12:18:37
Postat av: Charmtrollet

Vem är Sven?? ^^

2008-10-14 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0