Fucking mat-Tina

Igår fick jag höra en kommentar som jag det senaste halvåret har fått höra minst femtioelva gånger!
- Du vet vem du är lik va...?, andra gånger har den yttrats: - Men guuud, du e ju sååå lik mat-Tina. Det tåls att observera att det är endast på jobbet, då jag serverar, som gäster utbrister dessa liknelser med den helylle och klämkäcka matgurun. Okey, jag kan medge att hon inspirerats av mitt hästflabb (när tandköttet syns), men sen??? NADA. 

Och även om jag inte ser mig själv som creme de´la creme, så får man väl ändå se det lite som en förolämpning?! 



Lika som bär? 

Kommentarer
Postat av: Mok

Slående lika!!

2008-10-10 @ 15:59:30
Postat av: Lina

knip

2008-10-10 @ 16:16:20
Postat av: martin

hellre mat-tina än per moberg!!

2008-10-10 @ 23:54:08
URL: http://www.stockholmistheshit.com
Postat av: Lina

hahaha...hitta en bild! Jag vill se ett "lika-som-bär-tema"

2008-10-11 @ 02:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0