Förlåt Jenny!

Är nästintill förlamad nu så ringde för att beställa tid hos naprapaten. Det finns en hon och en han på kliniken och mannen är tydligen bortrest så jag fick en tid med henne. Saken är den att jag i allra högsta grad undviker att gå till kvinnliga naprapater. Oftast väljer jag till och med bort kliniker där jag kan riskera att hamna hos en kvinnlig naprapat.

Nu sitter nog jenny och kokar men på torsdag ska jag i alla fall sätta min fördomar på prov. I'll let you know!
(om hon inte bryter nacken av mig förstås... tjejer är klantiga helt enkelt)


Kommentarer
Postat av: Fröken W

Du väljer de manliga för att du ska få känna lite fysisk närhet av en karl. Det kan jag väl acceptera.

2008-10-27 @ 21:18:34
Postat av: Sandra

Så måste det va förstås.. freud kan förklara det här.

2008-10-28 @ 10:15:04
Postat av: lolloistheshit

HAHA, bra Sandra! SAMHÄLLSKLYFTOR ROCKS!

2008-10-29 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0