Det ska upp på bloggen! -hela skiten

Som sagt.. Sagt och gjort!

looooouuu säger:

whats cookin good lookin?


Sandra säger:

jobbar jobbar


looooouuu säger:

jag drömde att jag hade sex som en man inatt...jag var kille och sprutade tjejen i ansiktet, det var kul.


Sandra säger:

haha skoj, omväxling förnöjer


looooouuu säger:

exakt, jag tänkte innan jag skulle börja sexdrömmen(du vet, man känner ju av det där innan) att "näää, nu ska jag fan testa att ha sex som en kille" och stor snorre hade jag åxå!


Sandra säger:

you go boy! händer ikväll då?


looooouuu säger:

suuupa! du, jag, natta,lina hemma hos mig....efter 18!

BE THERE


Sandra säger:

haha natta ska ju kolla på martins hockey match och jag tänkte dra till marcus, haka dit


looooouuu säger:

WHAT, jag pratade ju med henne igårkväll?!?!?!  nä nu jävl...


Sandra säger:

ja jag med.. men hon kanske har ändrat sig


looooouuu säger:
alltså jag frågade "kommer du hit å krökar imorgon? det ärr ok att vi sitter här va?"

hon svarade : JAAAAAAAAAAAAA


Sandra säger:

ok men då kanske hon bangade martin då.. eller så menar hon efter, jag har ingen aning


looooouuu säger:

det var ett tydligt: J A

J-AAAAAA


Sandra säger:

Get over it!'


looooouuu säger:

fan, men vad händer hos marcus??


Sandra säger:

kröka lite typ.. han har ju flyttat till larsberg och jag har inte varit där än


looooouuu säger:

aah men skru ut sen??

looooouuu säger:

HALLÅ


looooouuu säger:

jag är asnöjd över min dröm.... du borde nog klaragöra för alla på bloggen att jag var en het man med stor snopp inatt!


Sandra säger:

haha I will


looooouuu säger:

SLUTA VA SÅ UPPTAGEN OCH KONVERSERA MED MIG!


Sandra säger:

men blablablablablablablabaöl


looooouuu säger:

kul sandra...kul, jävligt givande!


looooouuu säger:

jag tror jag ställde dig en fråga för typ en TIMME sen.... ska du ut sen? ikväll alltså


Sandra säger:

men jag satt i mööööööööte. Vet inte.. kanske. Ska ni ut
"?


looooouuu säger:

kanske, jag var ap-full igår

exakt vad betyder "¨?


Sandra säger:

mm tänk på den du


looooouuu säger:

'')


Sandra säger:

hahaha du är så cp

stod du sist i kön när de delade ut hjärnor

"?


looooouuu säger:

haha'')


Sandra säger:

haha ((&


looooouuu säger:

HAHAHA, jag har sparat den här konversationen! så kul


Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

fyfan....jag blir så lycklig ibland..

2008-10-17 @ 16:05:14
Postat av: Sandra

Ååå pirrar det sådär härligt i magen. va? gör det det? Allvaliiit...

2008-10-17 @ 16:48:15
Postat av: lolloistheshit

du e så sjuk! usch....SMUTSIGA UNGE!

2008-10-17 @ 17:03:37
Postat av: Anonym

"allvaliiiiit"-HAHAHAHA

2008-10-17 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0