Definitioner av vänskap

Jag blev också bortplockad från nåns facebook en gång. Märkte det av en slump. Hade kommit upp i nått jämnt antal, typ 200 och så plötsligt va det nere på 199. Funderade cirka 5 min på vem det kunde vara men insåg att det va rätt lönlöst att försöka spekulera. Vet ju inte ens vilka jag är kompisar med där längre. Lite alla möjliga som lägger till en när de har fått torka på vänner.

Msn däremot är en helt annan femma. Där krävs det vip-kort för att komma in. Där sållar jag hej vilt och behåller bara de jag faktiskt vill prata med. Annars ryker de direkt. Min msn är till och med mer väldefinierad och handplockad än min egen telefonbok. Ändå har jag inte alla som finns på min msn på min facebook.  Det ni...


Kommentarer
Postat av: cargus

försöker du skylla ifrån dig de faktumet att faktiskt tog bort mig från facebook likt en 5 åring?

2008-10-10 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0