Dag 2 fortsättning...

Ringer Lollo..  Hon är på bra humör idag.

S: Hej vad gör du

L: Jobbar

S: Jaha kan du prata

L: Ja jag orkar ändå inte prata med några jäkla idioter som ringer.

Kort tystnad...

L: RINGER DU MIG MEDANS DU RÖKER?? GÖR DU DET?

S: Nej (Jag släcker ciggen)

L: NÄHÄ

S:  Du, kan du ringa XXX och kolla lite med XXXX

L: NEJ, HAN BORDE SKAFFA SIG ETT JÄVLA LIV OCH ETT PAR PUNGKULOR.

S: Jaha, ok

L: ALLVARLGT JÄVLA TÖNT. KAN FAN STOPPA UPP NÅTT OCH SITTA DÄR SEN.

S: Oookeeej.

L: INTE ETT JÄVLA BLOSS SANDRA. HÖR DU DET? HÖR DU DET?

Jag garvar lite

L: JAHA OCH VA FAN GARVAR DU ÅT??

S: Äh inget typ

L: NÄ JUST DET

S: Ring när du slutat gumman

L: *grymt* *grymt* *klick*

Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

hahaha, love you:)

2008-10-02 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0