Bränt barn skyr inte shots!

Nu tror jag att jag har gjort mitt här. Blir hem och dra nått gammalt över mig och vidare till gröna sköna Aba. Linus har lovat att hugga ved vi kan inviga hans öppna spis över en turkisk peppar-shot och lite vin. Charmtrollet och jennii har lovat att titta förbi. Kanske ger jag charmtrollet en revanch i schack så han slutar gnälla nån gång. Och kankse blir det en tripp förbi stan sen. Det ligger ju änndå på vägen hem. Jag stänger inga dörrar! Få med sig brommapojkarna är nog däremot ett dött lopp. De har byggt sig ett helt samhälle ute i Aba och behöver inte innerstan längre. Och händer det så händer det på lördgar. Fredagar.. aldrig! De jobbar för hårt. (läs:de är för gamla)

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Charmtrollet

Ja shit vad jag jobbar hårt nu....

Det är mycket nu!!

2008-10-11 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0