Alla vägar leder till fjolljollen

Sitter och väntar på att fi ska plocka upp mig i teddylicios.. Baksmällan är äntligen under kontroll och jag är feting taggad.  Undrar däremot varför jag igår tömde allt ur min väska och proppade ner det i jackfickorna och undrar vems halsduk jag kom hem i. Skumt..

Mackan ringde precis och berättade att han fått ragg igår.

S: Soft, fräsh eller?

M: Njaa inte så värst. Så jävla trött på brudar som tror på troll och tycker satan är jävligt spännande. Måste nog hitta nån normal. Typ nån man kan snacka med. Hajar du?

Han är insiktsfull den där karln och prata är ju det nya ligga har jag hört. Nu sitter jag och stirrar på telefonen och hoppas den ska pipa till så vi kan åka. Vi drar INTE till fjolljollen ikväll. Hör ni det? Inte!! Gör vi det kastar jag mig överbord och gör slut på eländet. Men vi kör hårt ändå. Antingen går man all in eller så är man all out. Var fan är teddylicous??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0