10 år sen

En fredags förmiddag i skolan. Jag gick klass 9B på Lyckebyskolan i Vendelsö, Haninge kommun, ca 2 mil söder om vår kära huvudstad.

Läraren Camilla:
Jaha, vad ska ni hitta på i helgen då?

Elev:
Det är fest ikväll!!

Camilla:
Gud vad kul, vart då nånstans?

Elev:
I din mun, alla kommer!!

Camilla:
Men...

Elev:
Spottar ut snusen i näven och kastar den så den fastnar på whiteboardtavlan breve snälla söta rara Camilla.

( Det resulterade i ett fint besök hos rektor Kent och en lapp hem som Elev tände på och tände ciggen med han tjuvrökte från sin morsa. Var man bara 15-16 år när man gick i nian? )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skrämmer mig ibland..

2008-10-05 @ 11:08:37
Postat av: Sandra

GUD VAD DU LJUGER. JAG GICK OCKSÅ I 9B DÅ OCH MIN LÄRARE HETTE CAMILLA. MEN INTE FAN VAD DET NÅGON I MIN KLASS SOM GJORDE SÅDÄR. ELLER? :)

2009-01-13 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0