Vi fortsätter på bittertemat...

Har varit hemma i soffan idag, sjuk och eländig men inte så där tillräckligt sjuk för att bara sova hela dagen. Har i alla fall fått lite plugg gjort och belönade mig med glass för att jag har varit så duktig. Slog på teven och kollade på Resumés program på åttan som avslöjade att Nöjesguiden har en ny chefredaktör. Den yngsta genom tiderna tydligen, bara 22 år gammal. Fy fan alltså. Ingen glass i världen kan rädda mig från den bitterhet jag känner nu. Eller vad säger du Lina?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Glass jenny? Stunder som dessa kräver att man tar till flaskan!



Ps. Jag gillar bittertemat. På riktigt!

2008-11-12 @ 19:06:20
Postat av: Anonym

Glass gör mer än vad man tror...inte minst en bra grund om man nu vill ta till med flaskan senare...



22 BAST? Hur fan gick det till? Jag är helt med på noterna om hon blev redaktionsassistent eller kanske en spritt språngande reporter, men chefsredaktör? Behövs det inte erfarenhet för det?



Fast jag är inte alltför bitter ändå, har nässlat mig in på Lidingö Tidning att jag i princip kör en halvtjänst...men Resume, that´s the shit!

2008-11-12 @ 19:39:48
Postat av: Jenny

Hon blev redaktionschef i april tror jag. nu är hon som sagt chefredaktör den jäveln...

2008-11-12 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0