nä, jag ä int bitter?!

Nu sitter jag här, sur och jävligt! Man tror att man e stark, finsk och ståtlig men det pajjades idag, eller inte det att jag är finsk utan stark. här har jag gått och trott att jag vetat bättre än att sätta mig och skriva i en Jävla blogg men nu e man här, VA!? nu e du allt bra nöjd va, Sandra... det vet jag att du e nu när du sitter där vid datorn, tuggandes på en sämre ostkaka och smulorna praktiskt taget har byggt ett eget samhälle vid dina mungipor, och så skrev hon nyss: "Hur går det med bloggandet?" det är ju så att jag ser hånflinet igenom ordet "hur"! BAH, nu är jag förlorad till blogg.se.nördarnas-värld.
Nu kommer man gå runt och säga saker som "nej, vi har ingen telefonkontakt men vi kommenterar varandras bloggar". gör jag det så kommer jag glatt surfa in på hemsidan www.Självmord .se och gladeligen ta del av de smaskiga tipsen för ett riktigt lyckat självmord:)

Idag har jag låtsasjobbat i exakt 6h och 31min, det är jobbigt ska ni veta, att låtsasjobba är en konst inte vem som helst som klarar... skulle nästan kalla det den nya livsstilen! man måste sitta, inte slappt, utan ganska rakryggad med ena handen snett ihopknuten över munnen, ögonen ska kisa mot skärmen och andetagen måste vara tunga och helst ska man ibland sucka till högt! jag är helt slut av att låtsas jobba idag, nästan som att har fått ögonspärr efter allt kisande. En helt vanlig låtsasdag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Du är så skön Lollo! Du borde skaffa en egen blogg och göra den lika sjuk och störd som du själv är! Oaaaahahaha!

2008-11-12 @ 16:22:11
URL: http://lisenlife.devote.se
Postat av: Sandra

Min livsuppgift är fullbordad. Mitt verk komplett! Vem kunde anat att du skulle vika under för trycket, ge efter för pressen. Trodde du hade integritet och stolthet louise. Titta ner i avgrunden nu. Kan du se dig själv? Långt, långt där nere. Men no worrys.. Bredvid sitter jag, med ett hånflin på läpparna, sippandes på en lapin kulta.

Welcome my friend :)



Ps. I got the hole world....

2008-11-12 @ 16:45:38
Postat av: 27

haluatko maista kirvestä?

2008-11-12 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0