Sagan om..

...när sushi och lättöl blev korv och starköl

Lovade dyrt och heligt att inte vardagsdricka denna vecka. Men ibland blir saker inte som man tänkt sig insåg jag när jag slöt handen runt den första kalla tuborgen på kellys igår. Jag gjorde mitt bästa för att hålla tempo med pojkana och fyra öl senare hörde Nicke shot, blev hånad av bartendern för att dricka godis och begav sig vidare. Nerklubbad på hornsgatan vaknar stackarn på sös. I helgen får han gå ut i rustning och hjälm.

Tillslut svek vi kellys för nachos och burritos (läs korv med bröd). Alla vägar hem går genom magen. Steg upp mitt i natten och luktar hårvax efter att ha liksom lutat mig lite  :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Guud alltså...

2008-11-13 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0