Björnhälsningar!

Lina.. du e charmig nar du e arg. Fuck 3, lets go telenor! Vi rear ut personalen pa blocket och säljer lollo pa ebay. Problemet löst! Fast allvarligt.. Har inte Lina fixat stammisrabatt hos inkasso snart?

Och varför skulle jag kolla bloggen när jag är bortrest?
Har bättre saker för mig förstar ni. Idag besökte jag Picassos gamla hem i Malaga. 
Plockade upp en tavla medan jag va i krokarna. 1,7 mille men pengar finns ju i bankomaten.

Mormor säger att ja blivit tjock.
Morbror min säger att det e charmigt.
Jag hävdar att jag gör som björnarna.

Mandag e jag tillbaka. Lastad med sangria, och machetas som man kan skjuta med :D

UppmÄrksamma att jag Överlistat utlÄndska tangentbord.
Mmmm just det. Mig lurar man inte sa lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0