Flyttar med fåglarna

kl. 8.00 slår jag upp ögonen och kan inte somna om.. Ligger kvar i sängen och stirrar ut i ingenting i 3,5 timme.
Jag e folkskygg idag. Och under täcket är det varmt och tryggt. Och tyst..

Det enda jag är sugen på är jordgubbsfil.
Har ingen jordgubbsfil så det blir inge med och äta. Kompromissar inte idag.

Till alla er som är bakis idag kan jag glatt meddela att lollo mår snäppet sämre än alla andra tillsmammans. Jag fick i mig en liter mjölk och nickes nuggets innan läggdags och är för en gång skull inte bakis. Däremot verkar jag dras med en dålig ovana att nalla på andras donken-mat. Men han va så glad på mig igår så hade nog kunnat sno hamburgaren också utan problem.

Resten hoppas jag får kul på hockeyn. Hoppas de vinner, hoppas jätten får spela och hoppas martin gör mål. Framför allt hoppas jag att natta påminner lina om varma skor. Jag stannar under täcktet idag. Finns mycket ingenting kvar att stirra på.

Blommorna tycks ha vissnat och jag förstår inte ens varför. Inget svar, ingen förklaring.  
Vad va det jag missade?

Ja, jag har en dålig dag. Är bitter, sur, arg och ledsen och det finns bara en sak att göra. Att fly landet helt enkelt.  Sagt och gjort! Vi hörs..

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0