Snövits undergång

Är som 3 av de 7 dvärgarna idag. Trötter, butter och prosit. Varför infaller alltid mornar för tidigt? Irrade runt i kollektivtrafiken som en zombie mitt i rusningen. Det är dödssynd att röra sig så långsamt som jag gjorde och om blickar kunnat döda hade det blitt massgrav på studs. Förlåt, jag menar mass grav.

Jag har gått och blivit riktig hockeybrud och uppgraderade mig från zinken till hovet igår.  Betydligt varmare än tidigare konfrontationer med livet på is. Ville fråga min stolsherre hur de gjorde för att isen inte skulle smälta men vågade inte. Tror han hade rest sig och gått då. Lekte ju 20 dumma frågor och hade nog redan fyllt kvoten när den funderingen ploppade upp.

Annars då?

Jag kuggade tentan. Kul! Verkligen roligt!

Blev av med en smörkola till igår. Delade känslor där.. Man ska ju glädjas åt sina vänners framgångar men de är förbannat goda de där smörkolorna.

Natta har blivit lovad en skedscanner av CT och ryktet säger att hennes utekvällar på fjollen kommer sluta betydligt tidigare hädanefter.

Nu ska jag åka hem, krypa ner under täcket, dricka litervis med té, skita i att plugga och tycka jävligt synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan mokkling, jag tar på mig det här med tentan. Förlåt. Det är mitt fel.

2008-11-19 @ 15:05:23
Postat av: Jenny

Och vad är en skedscanner?

2008-11-19 @ 15:06:26
Postat av: Anonym

Bara på´t igen, du klarar omtentan vajert! = )

2008-11-19 @ 17:14:01
Postat av: Mok

Ja, tack som fan jenny! You can not do it känns väl mer passande än nånsin.



2008-11-20 @ 12:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0