Thugs

Idag har jag svurit ca: 40.000 gånger. svär hit och jävla helvete dit! -skrämmande. folk kollar på mig lite oroligt, vet dock inte om det är för mitt verbala uttryck, att jag skriker efter Morgan på mitt jobb " MEEEN, gåååå iiiiinte, vi skulle ju ligga med varandra!!" eller stirrar på min andra kollega Lina och väser "mänsklig beröööööring" och luktar henne i håret.

Ja, där kunde vi nog alla konstatera att jag är mentalt rubbad idag helt enkel. Kan det va för att jag och Natta(a.k.a. Kuken) pimplade rödvin utav bara helvete igår samtidigt som vi tjöt så fort vi såg hunkar spänna en sena på tv? Vad säger du Natta, samma tid, samma kanal, samma vindunk? Sandra kommer ju vara på i alla fall, hon e ju alltid full och har ju fyfan alkoånger från FÖRRA ÅRET??! eller har jag fel nu, Alexandra Mokling?

Förövrigt så går det fan ok med att sluta röka, det gick strålande förut men nu bara ok. Rökte både igår och i förrgår på kvällen, sjukt illa. röker inte på dagarna i alla fall men har gått upp som i helvete istället så kul, nu har man massa kilon PLUS rökning att ta tag i. Tror jag hade nåt smart tänkande förut när jag sa  som Sandra skrev "äta ägg i 2 veckor så man blir smal"-DET mina vänner är fan nya grejjen.

Kommentarer
Postat av: Mok

Fin fint.. Jag är rörd till tårar och vill inte gå in och pilla men måste modifiera mitt namn. Google du vet.. Denna blogg är bara för utvalda ögon.

2008-11-13 @ 16:00:01
Postat av: Nathalie

haha DVD Lollo! Åh va bra jag mådde den kvällen! Får be Niclas ladda ner lite nya avsnitt...

2008-11-14 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0