Teknikens fall och lussebullarnas uppståndelse

Efter att mot all min vilja, mot alla grundläggande instinkter och mot alla odds faktiskt lyckats masa mig upp ur sängen halv 7 och komma till jobbet strax innan 8 så möts man förstås av datakollaps. Inget funkade och kontoret promenerade runt i korridorerna som rastlösa höns tills jag tog tag i saken, kilade ner till 7 heaven, köpte lussebullar och styrde upp en 3,5 timme lång fikarast. Produktiv dag! HELT STÖRRRTTTT! :D

Jag som va redo att ta tag i dagen efter att ha spenderat 99,9% av söndagen vågrät.
Vem hade kunnat ana att det fanns bättre sätt att spendera helgen på än på fjolljollen. You live, you learn!
Nu e det dags att gräva ner sig i matteböckerna och försöka få bukt med separationsångesten..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en fantastisk dag förutom att 7 elevens lussebullar inte smakar saffran... Det var en stoor besvikelse.

2008-11-17 @ 14:35:13
Postat av: Mok

Saffran är dyrt. Det är gult färgmedel i vet du väl :)

2008-11-17 @ 15:39:01
Postat av: CTL

Den stooora fråga är ifall du orkar masa dig upp till föreläsningen kl 8 imorgon??? PLEASE - lämna mig inte ensam m alla konstiga krumelurer som sudoko killen klottrar där framme!!!



PS det gula färgämnet kallas gurkmeja =)



puss

2008-11-17 @ 20:38:46
Postat av: Glöm X å Y nu kör vi hela greksika alfabetet!!

PS 2 : 7 heaven var lite tevligare namn än vad tanten (eller damen måste man väl säga?)på KTH:s fik sa när jag snällt frågade efter pepparkakor

- nää men du kan ju kolla på "Sleven i röven"

Tittade på henne - måste ju bara hört fel - men ikke!!! undrar om hon e bitter för att hon står på ett mini fik å inte sleven i röven?!



puss igen

2008-11-17 @ 20:48:14
Postat av: Mok

haha sudokokillen. Mitt i prick! :) Ska göra mitt bästa love. Ska göra mitt bästa!



Vi plockar upp lite lussebullar från sleven så vi har nått att knapra på medan vi sitter och ser fåniga ut.

2008-11-17 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0