Nu är det kriiiig!

Alltså nu jävlar! Jag e så förbannad att jag inte vet vilket ben jag skall stå på!
Fucking jävla TRE, säger jag bara. Jag har haft abonnemang hos tre typ ända sen de startade. Under hela tiden har mina telefonräkningar aldrig legat under 1000 kronor...Fatta vilken bra kund jag är! Min senaste faktura var på 1535 riksdaler och eftersom det inte var så mycket klirr i kassan denna månad tänkte jag "äh, jag väntar tills jag får påminnelse" (betalningen skulle vara inne den 31/10) ...Men nähä, redan 4 dagar efter förfallodatum är mitt abonnemang avstängt och en liten lapp från inkasso trillar i brevlådan! De kan senast ha skickat den den 3e (TRE DAGAE EFTER FÖRFALLODATUM?). I min ilska ringer jag kundservice och frågar vad som pågår. Då svarar den stackars tjejen (ja, jag tyckte synd om henne för jag var aaaarg) "-ja, du är ju ganska sen med dina betalningar, så vi skickade räkningen till inkasso på en en gång" Jag flippade och sa att jag ville säga upp både det ena och det andra och då säger hon lugnt "den kundservicen har redan stängt för dagen, du får ringa i morgon" Då kontrar jag med: "hur vet jag att jag inte får en ny inkasso imorrn då, med nästa månads belopp, det vore ju klokt av er att skicka ut ett inkasso innan själva räkningen, då får jag ju verkligen arslet ur vagnen".

DÅ SVARAR MÄNNISKAN:
- hehe, jaa, då får du väl betala dina räkningar i tid så!

Seriöst, jag förstår varför folk dödar andra. Inga konstigheter. Ge mig en machetas och jag skall skuta skallen av henne. 

MOKKLING, du är bäst på det här, men bortrest...(jag tror du kollar bloggen ändå?) HJÄLP! Vad gör man?

LQLQ...Du kanske är kollega med den där fittan! Kan du plocka henne? Men också: Brukar tre göra såhär mot sina femstjärniga kunder? (ja, majsan sa att jag var det. Så det så.)

Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

ledsen att säga det lina men femstjärnig kund blir man om man betalar i tid;)



men nej, vi brukar aldrig göra så och jag har inte hört att man gjort så men förihelvete: BETALA I TID!:P



2008-11-07 @ 02:14:52
Postat av: lolloistheshit

nej, men seriöst. its not ok så jag ska kolla upp det åt dig:) ska också kolla vem som vart inne på dig så jag ser vem du pratat med och så ska jag skalla henne! det är ett löfte!

2008-11-07 @ 02:17:42
Postat av: Anonym

Du e bäst! En bitchlap kanske du kan ge henne i alla fall? Och VEM betalar alla räkningar?

2008-11-07 @ 16:36:10
Postat av: Mok

Verkligen! Jag betalar varannan räkning. MAX!

2008-11-07 @ 17:58:08
Postat av: Lisen

De måste ju absolut vara Lollo du snackat me. Hon brukar ju vara en riktigt bitterfitta... Kan du inte hålla med mej?

haha... Förresten så sitter jag rygg i rygg med Lollo dagligen. Har du några tips på hur jag ska komma ur denna plåga?



Din blogg e grym... eller var grym innan Lollo la sina skitiga fingrar på den... hehe... Joking



kram från lisen.... kollega med det lilla äcklet

2008-11-13 @ 15:37:34
URL: http://lisenlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0