Kossorna tar över världen!!

shit, det här var jag nära på glömma att dela med mig. Kanske något av det sjukaste jag hört!
here it goes:

som de flesta av er säkert vet så var jag på en rent av osmaklig maskerad i en rent av utsökt krokodildräkt. väl där när jag satt och svettades i den pyttelilla hörnan på soffan, där inte ens min jävla svans fick plats, så fick jag höra detta av en liten tjock dvärgklädd kille(typ som sandra):

-" Kossorna är jäääädrans smarta smarta ska ni veta. dom äter det dom gör att dom ska fisa. och dom fiser så mycket för att förstöra ozonlagret, och när ozonlagret försvinner så dör vi människor, ja nästan alla djur förutom kossorna för dom tål klimatet men inte vi och då tar kossorna över världen!!"

VA, är det inte det sjukaste ni hört. det bästa är nog att efter han sagt detta så tog han sig på huvet och sa "jag är inte galen, ha...ha" 

lööööv the kossor, annars skulle man ju inte va polare med...Natta?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Kan du inte bjuda dvärgen (inte Sandra) på din nästa fest så att vi andra får träffa honom? Han kanske kan hålla föredrag...

2008-11-13 @ 19:12:44
Postat av: lolloistheshit

ellerhur,jag blev helt chockad! det händer fan inte ofta..

2008-11-13 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0