Gratisresa till Karibien?

Precis när jag hade kommit innanför dörren hemma idag ringde hemtelefonen. Av princip har jag slutat att svara i hemtelefonen eftersom det uteslutande är telefonförsäljare eller marknadsundersökare som ringer. Jag vet inte varför jag gör ett undantag idag, men jag galopperar in i lägenheten med skor och jacka på och svarar i telefonen:

- Hallå?!
- Congratulations!
- Va?
- Du har vunnit en gratisresa till Karibien, säger en kvinna på engelska med en mekanisk röst. All you have to do is to press nine on your phone.

Tystnad.

- Press nine, fortsätter damen, i'ts the one down to the right on your phone!

Jag lägger på luren och bestämmer mig för att jag ska fortsätta med att inte svara i min hemtelefon i framtiden.



Har jag gått miste om det här?


Kommentarer
Postat av: Mok

hahaha va det inte en sån lollo gick på förut??

2008-11-21 @ 09:47:10
Postat av: lolloistheshit

HAHA, Det var fan den jag gick på! hahah, jävla pucko!

2008-11-21 @ 09:58:20
Postat av: Mok

Newsflash! :D

2008-11-21 @ 11:52:27
Postat av: Jenny

Vad händer efter att man har tryckt på nian (den knappen som finns nertill till höger på telefonen)?

2008-11-21 @ 12:53:41
Postat av: Anonym

Första jag också tänkte på LQ... De ville ju ha ditt kontonummer för att ta en administrativ kostnad..men när du sa att du inte hade så mkt pengar på det frågade de "hur mycket har du då?" Ha ha...så sjukt det där!

2008-11-22 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0