Dagens, Veckans, Månadens Garv!

Håller ju på och söker efter en ny mig på jobbet. Därav har jag idag plöjt igenom cirka 30 st personliga brev och cv:n. Sitter med svullna ögon och kramp i magen efter att ha garvat oavbrutet tills tårarna sprutade. Vad är det för fel på folk? På riktigt. Man får bara inte tala om sig själv i tredje person och man får absolut, absolut inte beskriva sig själv som ett jesusfreak!

Här är ändå de bästa utdragen.

"Har bra lokalsinne. Jag har god lokalkännedom i city för jag har åkt runt i city till olika gator" - Ja det är ju bra, då hittar han i alla fall till intevjun.

"Nu behöver jag pengar för att stå för mina egna kostnader" - Nää inga kommentarer

"Gillar att gå runt med kompisar" - Kul, när kan du börja??

"Vill utvecklas inom butiksförsäljning" - Duktigt att glömma ändra i CV:et. Nej tack!

"Är vältränad. Har styrketränat 3 mån" -Hahaha ska jag skratta eller gråta på den. Tveksamt...

"Hundfrisörsutbildning" -  VA????

"Gift med Rico Martinez"  - Jaha och vem fan är det??

"Min bror har studerat juridik och jobbar som advokat och min syster har suderat ekomini och jobbar som inköpschef" - Jaaaahaa och jag skulle bry mig för att....???

Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

sluta va så hård, tjejjen är gift med en spanior, det e tunga grejjer OCH att ha hundfrisörutbildning kan ju ekonomiskt hjälpa er då hon går in på rötterna med problemet?

2008-11-14 @ 16:32:46
Postat av: Nathalie

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snälla säg att du skojar? ingen kan väl ha skrivit det här i sin CV? Vart ät världen då påväg?

2008-11-14 @ 16:39:38
Postat av: lolloistheshit

vart är du påväg natta....VART ÄR DU PÅ VÄG?!?!?!

2008-11-14 @ 18:12:02
Postat av: Anonym

ha ha ha! mer mer mer

2008-11-15 @ 13:09:16
Postat av: Mok

Ska gå igenom en ny bunt nästa fredag. Då kommer uppföljaren :)

2008-11-15 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0