Bokstaverna ar inte som de ska

Jepp, rubriken ar snodd men jag har kopt rattigheterna till www.bokstavernaarintesomdeska.com sa det gor inget :D

Lovade att inte blogga och inte facebooka under semestern men inga regler utan undantag som sagt. Skriver nagra rader i alla fall sa jenny slutar ringa. Ute pa havet pa vag till Gibraltar. Tittar ut genom fonstret och undrar om det ar Afrika eller Europa jag ser. . Underligt hur snarlika varldsdelar ser ut pa langt hall. Nu tog fantasin slut... Man blir mojsig i huvudet av semster. Nu blir det yoga med xing xong.

Igar fick jag ett typiskt pensionar tips. Lider man av fottsvett ska man lagga fotterna i te. Alla sorters te funkar tydligen. Tre ganger under en vecka sa ar man botad sags det.  Eller.. pensionaren sager det.

Ibland hor jag min mobil i syne. Det ar nastan varre an nar mobilen later pa riktigt men fran  fel person. Fan.. nu tanker jag igen. Skulle ju lagga av med det. Historien upprepar sig. Alltid..


Kommentarer
Postat av: lolloistheshit

vet du vad det bästa är?- det bästa är att jag faktiskt försökte gå in på länken du skrev till! HAHAHAHA, det är fan teh shit!

2008-11-05 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0