Vinterkräksjuka eller baksmälla..

Oklart.. Men allt som går in kommer ut. Samma väg så att säga. Ville bara dela med mig. Bild finns. Någon? Utgång ikväll var det ja...

Update:
Jag ringer marcus med gråten i halsen. Ber honom att få det och sluta. Han säger att han ska göra lite illamående-research. Nu får jag sms. "Vatten, fil, apelsinjuice och frísk luft... MEN funkar tyvärr inte lika bra som en återställare".
Såklart dimper det ner ett sms från lollo sekunden efter. "Get a fucking grip women. Jag kommer över med en box"

Update 2:
Lollo gormar och hotar mig och försöker hälla i mig vin. Nu sitter hon här bredvid och pratar i telefon.
- Ja jag sitter här med Sandra och tvingar henne att dricka så hon ska sluta se så patetisk ut och bli människa igen. Ja hon mår dåligt. Ja riktigt dåligt men jag har förklarat för henne att det är en helt vanlig alkoholförgiftning. Inget att gnälla om. Lollo e en fin vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0