Inte vit jul. Blöt jul!

Ja nog är julen trevlig allt. Efter respektive familjemys hamnade en utvald skara hemma hos mig. Natta drog en en snyfthistoria om ett hjärta som förlorats i Norrtälje och jag hade inget annat val än att följa med ut. Var hamnade vi? Oh ja... Patricia. På julafton. Svängde loss på rockgolvet när taylor frågade om jag skulle med hem. Visst visst svarade jag och vinglade glatt mot utgången med garderobslappen i högsta hugg. Men jag blev snuvad på konfettin när en flicka i rött siden la vantarna på honom. Efter att ha väntat snällt i ca 20 min, garberobslappen i handen återvände jag till dansgolvet. Plötsligt dök Guzzi upp, jag betedde mig som en f%&##a och han lämnade mig med 2 halvdruckna rom och cola. Jag svepte, letade upp taylor, han va bitsk, jag ville pussas men flickan med röda sidenet blängde argt och han ryggade undan. Hon måste sagt nått elakt tänkte jag för nu ville han inte gå hem med mig mer, varken nu eller senare sa han. Flickan i rött kom fram till mig, viskade nått barnförbjudet i mitt öra och jag tackade för mig.

Och så blev det juldag och vi kör igen förstås. Bromma vill till Garbo :) jag vill varsom.Värminingen va tänkt att hålla till här men nu verkar det klia i nickes fingrar och han talar om gröna drinkar med sliskig röst. Vi får se helt enkelt.

God Julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0